Middag vid en brygga!

Hej på er! Idag jobbade jag till kl åtta och sen kom Anna in och hämtade mig på jobbet så köpte vi med lite mat och åkte hem! Vi hämtade lite handdukar och annat och gick sen ner till en brygga vid stranden och åt middag, riktigt mysig kväll med Ipodhögtalare och fin solnedgång! Vi hade tänkt ta ett kvällsdopp men det blåste lite för kallt så vi struntade i det! Det är så himla vackert här nere vid sjön såhär års,  sommar är verkligen det bästa som finns!

Lite bilder från kvällen!

  

 
 

Nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar på tangentbordet, somnade 7 imorse och gick upp halv 11 så jag är helt slut nu! Vi hörs imorgon igen, kramar ♥

Postat av: Lina

Fan va mysigt! :D

2010-06-30 @ 23:39:11
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0