Onsdag

Onsdag redan... Tiden går så fort att jag inte hinner med! Jag mejlar fram och tillbaka med min kontakt i Indien om hur vi ska göra när jag och Sandra kommer ner dit, vi planerar massa kul! Men jag bara skriver och skriver som att det handlar om någon annan, jag har inte fattat att jag faktiskt ska till Indien om ett par månader och jobba på barnhem och resa runt.. Så himla overkligt att jag verkligen ska tillbaka dit!

Hur som helst, idag är jag ledig som sagt och shite vad skönt det var att få sova ut!! Idag ska jag träna och sen åka hem till Lidingö för att ha middag för Viran som åker till USA i 2 veckor imorgon, hon har planerat denna resa lika länge som Anna och jag har planerat London så vi är båda asglada för att äntligen få komma iväg! Jag har ju rest bort mellan tiden jag bokade och nu men den här resan är speciell på många sätt, åh vill bara komma iväg!!

Imorgon klipper jag mig, ska klippa&slinga mig till samma frisyr som förra året:
 
 

Såhär såg jag ut dagen jag hade klippt mig, men jag kan inte återskapa den frisyren :P 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0