Onsdag

Godmorgon! Hoppas ni har haft en bättre morgon än mig, jag vaknar imorse av att jag har såna otroliga värkar i magen! Jag stormar in till Annas rum för att se om hon har några värktabletter, när jag öppnar dörren så flyger hon upp ur sängen och undrar vad jag håller på med! Jag fattade då att jag inte hade tittat på klockan än, jag trodde bara klockan var typ 10 och vid den tiden har ju Anna åkt till jobbet, men klockan var faktiskt halv 6! 

Anna lyckas hitta en Ipren till mig i alla fall så jag tar den och går och lägger mig igen, jag ligger dock i ca 30 minuter och åmar mig i min säng med enorma värkar! Till slut lyckades jag somna om i alla fall och vaknade nyss, nu mår jag lite bättre men är lite öm ändå.. Åh, vad jag hatar att ha mensvärk!! Hur som helst, idag ska jag till Cecilia och fixa naglarna och sen ska jag till jobbet så jag är borta hela dagen! Hoppas inte mina värkar kommer tillbaka idag bara, usch!

Nu ska jag käka frulle, hörs igen innan jag sticker iväg!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0