Onsdag

Wah, vad är oddsen att jag får en förkylning och mensen på samma dag? Igår slog båda två till så inatt när jag skulle sova så låg jag med lock för ena örat, täppt i näsan och magvärk.. Det slutade med att jag hämtade laptopen och drog igång Michael Jackson live at Bucharest så fick han sjunga mig till ro, den rösten ger mig alltid lugn, jag kan se den dvdn 1000 ggr om och fortfarande häpnas av hans scennärvaro och alla devoted fans.. ♥  

Idag mår jag lite bättre då jag inte är typ täppt alls men känner mig fortfarande lite förkyld.. Ikväll ska jag till Collage med några vänner från jobbet för att bli bjudna på middag och dricka (vi blev inbjudna via vårt jobb) så det vill jag inte missa, äeh jag får bara ta det lugnt idag innan, eftersom det inte är förrän kl 7 ikväll och jag är ledig hela dagen!

Måste ta ipren för magen nu, hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0