Packa - Springa - Städa - Sola - Handla - LONDON!!

Nu har jag typ packat ner allt och har precis städat badrummet (fyfan vad ofräscht det var, hah) och ska nu dra ut och springa! Jag har inte tränat på flera dagar nu så det börjar bli dags, slutspurten innan London hehe.. Sen efter det ska vi ner till centrum och handla det sista + växla pengar och sen drar vi oss! Planet går inte förrän ikväll så vi har gått om tid på oss nu på dagen vilket är skönt!

 

Vi hörs igen innan vi åker!

Postat av: Johanna

Sv: jag visst hade vi det kul..synd bara att Axl har sjungit på sin sista vers. Jag tycker konserten var ok och hade häftiga effekter men han var 50 min sen och var full och glömde vissa texter..men nu har man hört favolåtarna live iaf:) Hoppas på att Slash kommer nästa år med gästartisterna och sin nya platta..han har ju verkligen bättrat sig så det hade nog kunnat bli grymt!



Va? Näh..:D Då måste vi ut och ta en öl eller två! Eller jobbar du då? Eller du kanske redan har planer för din dag:)? Annars har lizzan och jag tänkt dra till collage (festa iaf) på Onsdagen hade varit jätte kul om du kunnat följa med då:D Ida och Lina säger ju att de med ska komma upp till Sthlm då så hade ju varit kul om vi varit ett gäng, typ börjat på någon ute servering eller så:D<3

2010-06-17 @ 11:42:24
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0