Rawr...

Halluu.. Jag kom hem redan vid kvart i elva men har pratat i telefon med Mika sen halv elva tills nu så mitt öra är typ dött, hehe närå men jag tänkte skriva ett litet nattinlägg nu istället! Efter jobbet så skulle Filip upp på Mosebacke med Aron och andra folk men eftersom jag hade köpt massa mat som var kylvaror så kunde jag inte haka på, iofs var det nog bra för jag måste spara pengar nu..!

Jag sitter här och lyssnar på Bon Jovi nu och gnuggar ur mascaran i hela ansiktet hehe.. Imorgon är jag ledig i alla fall, jag jobbar inte förrän fredag igen så det här är värsta heaven för mig! =) Och på fredag ska jag träffa världens bästa Sofia som ääntligen är hemma från Valencia nu, det ska bli guld!

Nu säger jag god natt med en bild på en av mina musikhjältar från 80talet, Jon!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0