Skön slappdag..

Ahw, vilket väder det är (och kommer fortsätta vara nästa vecka) här i Sverige.. klockan är halv sju snart och det är 21 grader och sol ute!! =) Jag har bara legat hemma hela dagen och tagit det lugnt, även om jag mår bättre så har jag ingen matlust och känner mig svag lixom.. Mamma och pappa har viasatkanalerna så jag har kollat på TV1000-filmer och lyssnat på Viasat-radions Super 80's! De kanalen spelar alla 80tals-låtar, inte bara dom typiska så den är riktigt soft att lyssna på!

Hehe, jaa intressan dag detta har varit.. Måste ta mig ut på en promenad känner jag, jag har inte sträckt mig längre än till ett par steg ut i trädgården! Imorgon börjar jag inte jobba förrän på eftermiddagen så innan det tänkte jag ligga och sola här på trädgården, jag gjorde det iförrgår och fick riktigt fin färg! =) Nu måste jag gå ner och vara lite social, pappas syster (min faster mao) är här på besök och vi har inte träffats på år!

TV-tips till er MJ-fans ikväll, kl 19 på TV4+ sänder den The Jacksons, An american dream! Riktigt värd att se, även för folk som inte är fans till Michael lr Jackson 5! Och klockan 22.20 är det en dokumentär om Michael Jackson av Ian Halperin som heter Gone Too Soon på SVT1, den lär vara riktigt intressant då han totalt har ändrat sin syn på MJ genom åren.

Ha en fin lördagskväll pps!

Postat av: Sambo har hittat hit

Awww stackars lilla Tillan. Bli bättra snart så får vi ha te dejt på ballkongen.

2010-06-26 @ 23:03:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0