SLASH

För en gångs skull pratar jag inte om vår min, slash utan om den legendariske gitarristen från GunsNRoses! Den otroligt begåvade gitarristen som jag beundrar så mycket har nu släppt ett soloalbum!! Nisse visade det för mig igår och jag låg bara i sängen och försvann in i musiken, riiktigt bra var det! Slash bibehåller detta gamla rocksound som jag älskar och tar det med dagens artister idag och det blir så rätt!

Slash har själv skrivit musiken och texterna men såklart bjudit in sångare till låtarna; där bland Fergie, Ozzy Osbourne, Alice Cooper, Myles Kennedy, Chris Cornell etc. Här har ni några:

Beautiful Dangerous - Slash ft. Fergie
 

Crucify the dead - Slash feat. Ozzy Osbourne
 

Starlight - Slash feat. Myles Kennedy
 

Slash feat. Ian Astbury - Ghost
 

Baby Can't Drive - Slash feat. Alice Cooper, Nicole Scherzinger, Steve Adler and Flea
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0