Smälter BORT

Min termometer här vid fönstret står på 27 grader i skuggan!! Gissa hur mkt jag typ dog när jag var ute och sprang i solen nyss, jag sprang t o m genom stranden och där låg alla och solade, badade medan jag kämpade mig genom springrundan! Imorgon ska jag ligga på stranden hela dagen till jag börjar jobbet, jag har fan inte haft en enda stranddag än iår! :O

Jag klarade inte ens hela springrundan, det är lätt över 30 grader i solen så det gick bara inte! Sprang kanske lite över 3 km och gick sen hem resten, fyfasen jag måste ställa klockan tidigt och springa på morgonen istället då det är lite svalare! Men jag klagar inte på vädret för jag ÄLSKAR sommaren, åh jag minns förra sommaren till dagarna då Anna och jag låg på stranden med massa god frukt, bra musik och vänner!

En sommarkväll på stranden med Linus, Josse och Martin förra året!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0