Söndag

Goodmorgon! Mamma väckte mig tjugo över nio för att säga hur sjukt fint väder det var ute, jag bad henne igår att väcka mig tidigt idag så jag inte sov bort dagen! Vi låg bara hemma igår och såg på TV, det var nog bra för min del för jag kände mig inte helt 100 i kroppen än.  

Nu känner jag mig helt frisk i alla fall så jag kan jobba ikväll! Idag ska jag ligga i solstolen hela dagen och lyssna på musik, jag har lagt in massa mer Beatles och Elvis till Ipoden så jag har nice musik att lyssna på nu! Haha, som både Viran och Anna sagt när de lånat min Ipod.. "Vafan du har ju BARA MJ och BJ i din Ipod" Det är dock inte sant, jag har typ 150 låtar av BJ och 150 av MJ men sen har jag sammanlagt över 1000 låtar på min Ipod!!

Haha jaja.. nu ska jag ner och käka frukost! Hörs igen innan jag drar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0