Söndag i London

Hellu guys! Hoppas allt är bra med er, jag mår så jävla bra för IDAG SKA JAG SE BON JOVI!!!! Vad jag har väntat på det här och ÄNTLIGEN ska jag!!!! Wah! Meen jag tänkte först skriva lite om gårdagen.. Anna och jag drog till Club Movida som låg vid Oxford cirkus och är typ ”it-klubben” här vilket märktes, inträde på klubben var 20 pund (de släppte inte in någon gratis, sura vakter..) och sen kostade ett glas vin 10 pund!! Det är typ 110 kronor för ett litet glas, helt otroligt!

Vi hängde i alla fall där typ hela kvällen och det var roligt men på klubbar som dessa blir det sån tråkig stämning då det är så himla uppdelat med VIP-rum och vilka som är rikast, snyggast osv.. Men vi hängde i alla fall med ett gäng som var assköna så vi dansade och hade jättekul med dom! Movida var ändå lätt en klubb som är värd att gå till, det var jättefina lokaler och bra musik!

Vi har sovit ut idag så vi är utvilade inför konserten ikväll, jag sitter här och pumpar livemusik med Bon Jovi och är så himla glad! Nu ska Anna och jag duka fram en stor frukost och sen börja göra oss i ordning, insläppet börjar klockan sex så vi ska åka
dit vid halv fem, snaaaaaaaaart nu!!

Bilder från igår!

HAHAHA, igår innan vi skulle ut så satte jag mig i lobbyn och bloggade lite och Anna
låg inne i rummet och läste, vi tänkte bara ha en timme då vi bara softar! Sen när
jag kmr in i vårt rum igen hör jag Anna skrika TILLAN JAG SITTER FAAST, då har
låset hoppat ur dörren till badrummet så hon har suttit inlåst där i typ en timme!!
 

Haha, sen åt vi i alla fall middag.. Så gott det var med typ inte skräpmat!
 

Ready to go!  
 
 

Movida!
 
 
 

Vi hängde med den här killen och hans vänner typ hela kvällen, jättetrevliga!
 
  
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

Nu måste jag käka, uppar igen innan vi drar oss till O2 arenaaaaaaaa! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0