Söndag

Godmorgon på er! =) Idag lät jag mig sova ut lite och har precis tagit en dusch, så skönt! Igår var jag hos syster och Nisse hela kvällen med Anna, jag blev bjuden på en jättegod middag och så satt vi på balkongen hela kvällen och pratade! Nisse och jag har även ganska lik musiksmak så han sa att han hade lite musik han ville visa mig, då drog han på Slash första soloskiva och jag rös från topp till tå.. I love it, ska lägga ut ett inlägg om den snart!

Han visade även låtar från Myles Kennedy, Jimi Hendrix och massa fler som jag inte hört förut så nu har jag massa musik att ladda Ipoden med, Slash nya skiva släpptes nu i år så den ska jag ta mig iväg och köpa också! Nu måste jag käka frukost, later!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0