Take away food!

Hellu guys! Nu kom jag precis hem från mitt sista jobbpass innan semestern!! =D Anna mötte mig i centrum så drog vi och köpte take away-mat från en Kinarestaurang, ingen av oss orkar laga mat idag.. Nu måste vi verkligen börja packa för imorgon har vi tvätt-tid och så ska vi hinna städa lägenheten då 2 av mina vänner ska bo här under tiden vi är borta!

Sen har vi flera grejer att hinna köpa + växla pengar så packningen ska in princip vara klar ikväll, Anna har sprungit ut och in i mitt rum 3 ggr nu senaste 5 minutrarna med olika klädesplagg i panik om vad hon ska ta med sig.. haha! Jag är lika stressad själv så jag ska inte säga något, jag suger på att packa lagom!

Nu måste jag börja, later!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0