Tisdag

Tjuhu! Igår var en asnice kväll ute även om vi tog det ganska lugnt! Sofia, Cissi och jag drog in till stan vid halv elva och åkte förbi Filip och hans vänner på Söder! Dock stängde stället typ 5 minuter efter att vi kom dit så vi drog alla tillsammans vidare till Kvarnen, först tänkte vi dra till F12 eller ett annat ställe som jag inte minns namnet på men ingen orkade gå haha!

Vi satt på Kvarnen tills det stängde och snacka skit, sen drog vi och åt lite innan vi tog nattbussen! Eftersom det tar sån tid att komma hem eftersom nattbussen inte går så ofta och att min buss åker runt typ halva stan så hann liksom solen gå upp, ganska illa!

 
 
 
 
 

Tack alla ni för en soft kväll! Nu ska jag käka frukost innan jag måste åka!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0