Tisdag

Tjaaa! Jag och Mika skulle ta ett glas vin efter jobbet, jo tjena sen sprang vi in i Aron! Vi satt på Mosebacke tills dom stängde med honom och hans polare och sen drog vi vidare till Pub Anchour (en riktig rockpub) så jag fick dom att spela Bon Jovi (så valde dom In these arms, min favoritlåt!!) Vi hade en riktigt rolig kväll men jag kom hem så sent och vaknar imorse av att syrran ringer och säger att hon snart var hemma hos mig!

Vi hade nämligen planerat att dra till stranden idag, så jag slängde mig ur sängen och drog ner för att möta henne i centrumet! Det är ju typ 30 grader ute och sol så vi köpte med oss massa frukt och la oss på stranden och så badade vi också, riktigt underbar dag!! =) Vi har båda fått massa färg och det var även bådas första dag på stranden och första badet för detta år, älskar sommar!!!

Lite bilder från igår

 
 
  
 

Nu måste jag duscha och sen åka till jobbet, vi hörs ikväll igen!

Postat av: Bonnie

=D men jaaa vilken bra idé!

Läänge sen vi 3 träffades tillsammans ju =P

PUSSSSS saknar å älskar dej bejb! <3

2010-06-29 @ 20:40:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0