Tonight is The night.. BON JOVI LIVE!

Jag säger bara tredje gången gillt! Första gången jag skulle se Bon Jovi var i juni 2006 men hade inte råd då jag hade bestämt att jag skulle åka med Paula till Spanien med hennes familj och det var redan bokat! Mamma hade redan fört över pengar till Erikas pappa och de skulle precis boka vår Bon Jovi-resa när jag insåg att jag inte hade råd, jag var helt förstörd! Så Erika och hennes pappa åkte till Glasgow utan mig och jag minns att Erika ringde mig direkt efter konserten och skrek att Bon Jovi hade kört "In these arms" och jag började störtböla av avundsjuka haha..

Andra gången var i juni 2008, då skulle jag och Claudia åka till Oslo för att se dom och vi hade köpte tåg/bussbiljetter! Konsertbiljetterna skulle vi köpa av en tjej på blocket som jag hade pratat med ett tag men direkt efter jag fört över pengar så slutade personen höra av sig och inga biljetter fick vi, totalblåsta med andra ord.. Fanns inte ord för hur ledsen jag blev för det..

Här är ett inlägg som jag hittade på mitt gamla bilddagbokskonto från april 2008, när vi precis hade köpt tågbiljetter till Oslo: 

BOKAT! :D
Jag och Claudia ska till Norge 18-19 juni :D
OCH VI SKA SE BON JOVI, MIN GUD! :''D
Vi ska antingen köpa konsertbiljetter på
nätet, men dom kostar tpy 2000 O.o
Eller så åker vi dit och köper biljett av dom
som säljer utanför arenan! :) Förhoppningsvis
hinner vi träffa dom oxå :'* helt seriöst.. jag ska
på BON JOVI! Det har jag velat i fyra år nu, fyra år!
Och nu.. ÄNTLIGEN ska jag få det!:'D Och tänk,
samma dag som jag kommer hem så åker jag till
Paris och ska (två dagar senare) gå på EN TILL
open air-konsert, fast med Tokio Hotel, som oxå
är ett band jag verkligen vill se :'D Kanske inte lika mkt
som jag vill se Bon Jovi men jag älskar TH-musiken oxå!

Nu ska vi snart äta, vi ska äta grillat kött med grillad
majskolv :* GUD, så gott! :'D Jag och Claudia dreegglar! 8)
Sen ska vi fixa iordning oss för att gå ut sen, möter ju
Anna (födelsedagsbarnet :*) Sandra, Amanda etc. ute! :)

http://www.youtube.com/watch?v=RG12Q-pi8Nc
SNART ÄR DET VÅR TUR! :'''''''''

Herregud jag får inte gråta bort mitt smink! :'')
Jag kan inte förstå det.. att JAG ska få se
Bon Jovi live.. Jag är så lycklig! Helt sjukt.. !


Hahaha oj vad fjortis den där texten lät, skyller på min extas och att det var för två år sen hehe! Hur som helst, denna gång har jag biljetterna och jag ska se dom, äntligen mina 80-talsmän.. Världens bästa band och deras musik ska jag få höra LIVE idag! =D Nu ska vi ta oss in till O2 arena och ikväll rockar vi fett på Bon Jovi och sen blir det barrunda resten av natten i underbara LONDON! ♥



Hörs imorgon!! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0