Torsdag

Tjuuhu peeps! Jag kom hem till Farsta igår iaf, jag gick ju ut igår och bussarna till Lidingö går ju aldrig på nätterna så.. Shit vilken trevlig onsdagskväll det blev i alla fall! =) Jag var först hemma hos min familj och åt en jättegod middag och pratade om Virans resa till USA (idag åker hon i 2 veckor, så ballt!) sen vid 10-tiden så drog jag och Amanda in till stan & mötte upp mina tjejkompisar Mikkan, Marie och Elin! Mikkan är en av mina bästa vänner och vi hade inte setts på aaslänge för hon pluggar ju på Gotland så det var aasnice!

Sen kom Eugenia och Niklas oxå, Coopfolket är alltid med på nån flik haha.. Vi satt på uteserveringen och drack och snacka skit, mitt i allt så ser jag Jonas gå förbi (min jobbarkompis Filips brorsa) så jag skriker hans namn och han kommer förbi och hänger med oss ett tag! Vid 12-tiden så stängde de uteserveringen så då gick vi in och satte oss och gud vad det var klängiga killar där inne vid baren, vi satte oss vid ett bord lite mer i hörnet och hade astrevligt! Vid 2-tiden drog vi oss alla hem, vi gick runt på Slussen och försökte hitta allas nattbussar och lyckades tillslut!

Jag och Marie från Snaps igår, roooooooock it loose!
 

Mer bilder från igår kmr sen, nu ska jag käka frukost!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0