Torsdag

I am alive, nästan! Jag sov hos Mika inatt och åkte sen direkt till jobbet, kom precis hem därifrån nu! Igår började Julia, Niclas, Fredrik och jag på Collage med lite vin, öl och mat och satt där och snacka lite skit. Vi drog vidare till Sogni vid 10tiden och shottade lite och förade innan vi drog till Café Opera och mötte upp Mika!

Vi var på Cafét och dansade och partade ända tills de stängde, vi hade så galet kul! Fredrik, Niclas och Julia drog dock ganska fort men Mika och jag körde all in as always! Mika och jag kom hem till henne runt fyra imorse och somnade direkt i hennes säng, sen ringde min klocka 10 på morgonen och jag var rääätt trött! Men det var bara att pallra mig till jobbet, Julia och jag jobbade samma tid så vi var peppade varandra, haha.

Det blev inga bilder igår, kände inte alls för att fota och nu är min och Annas underbara vän Josse här och hälsar på så jag ska vara social! Ha en fin kväll allihopa!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0