Vilken härlig dag!

Tjuhu, nu är vi hemma igen! =) Anna och jag åkte hem till Josse vid 1-tiden, äntligen fick vi träffa hennes pojkvän Adam också! Vi drog oss ner till deras garage och tog bilen ut till Josses land som ligger i Rimbo! Det tar lite mer än en timme att åka dit och så behövde vi åka och möta upp Amanda och Nisse också som väntade vid Liljanskogen i deras bil för att kunna följa efter oss dit!

Vi kom fram vid klockan 2 och drog igång grillen typ på en gång och satte oss i solen och snacka skit med lite öl och cider! Det var lite roligt att det blev som en trippeldejt med Josse & Adam, Amanda & Nisse och så jag & Anna hahhaa... det blir lätt så då hon är min vänstra sida hehe! Vi åt iaf jättegott grillat men var dock tvungna att sitta inne pga att det helt plötsligt börjar åska och ösregna!

Eftersom Josse har halsfluss så la hon sig för att vila ett tag och då blev alla assega av regnet så Anna och jag började diska och städa undan allt och sen var det dags för oss att dra, Josse och Adam stannade kvar då hon skulle skjutsa Adam till Arlanda flygplats senare! Anna och jag passade då på att åka med syrran och Nisse och fick skjuts hela vägen hem till vår port, så soft!

Idag var jag väldigt duktig med kameran så här kmr massa bilder!

Josse & Adam!
 
 
 

Tänk att jag känt Josse i 8 år och detta var första gången jag var på hennes land..!
 
  

Systeeeeeeeeeeeeer!
 

 

Hahaha, Adam får redan lära sig njö!
 
 

Maaaaaaaaaaaaaat!
  

Woho, efterrätt!
 
 

Finaste paret!
 
 

Det ösregnade när vi skulle åka hem också...
 

På hemvägen fick vi skjuts av Nisse och sis!
 
 

Vi åkte lite vilse hit och dit först men till slut såg vi ljuset!!
 

Tack alla för en jättehärlig dag! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0