AAAAAAWWW!

Mamma och pappa är ju på en stor New Strangers-fest ikväll (New Strangers är som sagt pappas gamla country-coverband som han spelade med på 60-70talet) och de kör alla gamla hitsen ikväll och massa mer och jag skulle ju egentligen varit där men är så död att jag inte pallar röra mig! Men Totte (sångaren i New Strangers, pappas gamla vän) har gjort en GRYM cover på en av mina absolita favoritlåtar på denna jord, Can't help falling inlove with you!

Så nu ringde mammma och ba: "ÄR DU HEMMA?? Vänta ska du få höra!!" Så satte hon telefonen vid Totte så spelade och sjöng han hela den låten för mig nu i telefonen! Jag blir helt gråtfärdig, den låten är HELT undrbar och Totte är en SÅDAN talang med den rösten och hur grym han är med gitarren..! Åh jag vill vara där med alla!!

New strangers (Pappa längst till vänster, Totte i mitten)
 
Ni kan läsa mer om pappas band HÄR!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0