Älskade, spontana weekendresor..

Något jag absolut älskar är spontana weekendresor, Europas storstäder är helt underbara att besöka (+ New York)! Jag sitter här hemma nu och kollar igenom bilder från mina tidigare weekendresor och jag bara drömmer mig tillbaka, I love it!! Barcelona, San Sebastián (x 2), Paris, Rom, Turin, Milano, Wien, Dublin (x 2), London, Glasgow, Hamburg, Liverpool, New York, Alanya...

Tre månader kvar tills jag återbesöker London en weekend plus ser the band of my life, my Gods Bon Jovi!! Jag vill jättegärna köra en kort weekend bara över helgen nu i vår också.. Paris och Rom är 2 av de städer jag har besökt som jag måste tillbaka till, jag var där för kort och de 2 städerna är helt amazing! Hittar jag något billigt och bra så drar jag med nån god vän! Har ju bara våren på mig för i höst vill jag sticka till Indien i flera månader! 

En bild på mig från varje storstad jag varit i (total o-ordning):

Barcelona
 

San Sebastián
 

Paris


Rom


Turin


Milano (Framför den kända katedralen, man skulle typ nudda det där för nånting)
 

Wien
 

Dublin (Från den senaste gången jag var där)
 

London
 

Glasgow


Hamburg
 

Liverpool (MTV awards, har dock ingen rolig bild därifrån så jag tog
en bild från en galet rolig utekväll kvällen innan awardet hehe)
 

New York
 

Alanya  
 

Åh, nu vill jag bara draa lite spontant nånstans!!

Postat av: Lina

Jag också. Fan va hemskt det var att komma hem igen efter dom här dagarna! Jag vill bort, bort, bort...

2010-03-10 @ 13:03:42
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0