Back to reality!

Nu är min semaster slut och om ett par timmar ska jag sticka till jobbet.. Jag tog semester 3-6 mars då Johanna bodde här och eftersom hon åkte igår så tog även min semester slut då.. Jag har haft ett par riktigt roliga dagar och är riktigt nöjd med allt, Tokio Hotel-konserten var asgrym men bäst var nog att träffa alla härliga vänner jag har fått genom bandet! Ni är guld värda =)

En snygg bild på mig och Johanna från i onsdags!
 

Hur har ni haft det dessa dagar? Nöjda med konserten?

Postat av: Johanna

HahaX) Allt har varit toppen, skönt att vara hemma men jag saknar alla roliga stunder från resan. Du är underbar Tillan:) Satt precis och kollade igenom mina filmer..och..haha..filmen när du ska sätta på dig din stövel på stationen..haha..höll på att döXD Den är kort så jag borde skicka den till dig, tror inte du vill att jag lägger upp de på Youtube..hehe;)

2010-03-07 @ 14:03:29
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har haft det asbra. Alla 3 konserter var underbara och det var så roligt att träffa alla vänner! :) <3

2010-03-10 @ 01:23:26
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0