Bilder från igår

Alla som skulle dit hade en namnbricka med en streck-kod på så man kom in!  

Konsum Slussen! =)
 

Föreläsningen!
 

Under pasuserna/bensträckarna fick vi snacks..
 

Och gjorde hänga gubbe!
  

När jag skulle springa på toa så sprang jag förbi min ingång för Tokio
Hotel konserten för 2 veckor sen, A7 ffs =) Eftersom Coop-festen var
inne på Annexet som sitter ihop med Globen så var hela minglet där!
 

HAHA! Niklas läser japanska på högskolan och skrev en mening till
Filip under middagen.. "Ska vi dricka för mycket öl?" Hahah ;P
 

Fördrink serverades!  
 
 

Sen var det dags för middagen, aasgott var det verkligen!
   


Niklas har under dessa tre år vi jobbat ihop försökt lära mig "fierce-minen"
men jag suger på den , Niklas är asgrym as always på att visa den!
 

And I suck!
 

Sen fick Weine tag i kameran en stund..
 
 
 

När Coop-festen slutade kl. 23 så drog några av oss till Högbergs på Söder!
 

Demet och jag! =)


Avslutar kvällen med en outfit-bild på mig muahah..


Tack alla för en grym kväll =)

Postat av: Johanna

Sv: Haha ja så får du ta våfflorna ikväll sen;)

2010-03-25 @ 10:02:18
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0