Bilder från kryssningen!

Annika hade med sig ännu fler grejer till mig som hon fått från jobbet =D
 

Middagsbuffén!
 


Annikas outfit, haha "Tillan, nu ska jag posa för din blogg!!"
 

Lite förfest i hytten!
 

Jag drack vin i en grön plastmugg, man måste ju ha klass!
 

HAHA åh vad vi garva åt den här bilden, jag är dubbelt så stor som Annika
ser det ut som! Kolla in skillnaden på våran huvuden, ögon och allting! ^^
 

Såhär såg jag först ut ikväll..
 

Sen bytte jag till min prickiga tröja då jag inte hade nån lust med spets!
 

Peppa till Michael Jackson!!
  

Vidare upp till stora baren för att parta vidare!
  

Lillie och Sussie.. suck!
 

Vi drog till Joe's Place istället, en pub längre bort på däck och vi möts
av en tjej som spelade gitarr och sjöng Bon Jovis Living on a prayer!
Jag hoppar fram och sjunger och dansar framför henne, i slutet samlar
jag mig lite mer och kunde då filma lite hehe så här har ni:
 

 
 

Jag hoppade upp och dansade lite hela tiden, älskar dessa klassiker!!
 
 

När Mercedes Benz kom så sjöng jag för fulla halsar och hoppade runt!
Annika filmade lite och vår homie fick vara med lite på slutet också haha!


Annika och homie:n haha!
 

Jag med världens snällaste tant/kvinna, vi pratade musik länge och hon
blev så glad över att vi gillade samma sort hehe, hon var helt underbar!
 

Jag i baren precis efter hon kört Bed of roses, lycklig!
 

De som satt bredvid oss, de sjöng också glatt med i alla låtar haha =D
 

Toalettbesök hahaha, konstiga bilder hittar man alltid i kameran dagen efter!
  


Sen drog vi tillbaka till det stora dansgolvet när baren stängde!
 

Vi dansade på scenen hela kvällen, det var bara vi som var där uppe och
ibland kom 2-3 andra upp och vände haha.. Vi hade galet kul i alla fall =)
  
 

Wanna be starting something kom och vi blev galna =)
 
Fler in-action bilder hehe!
  

Annika på scenen och dansar Mackarena, tog bilden precis innan jag också
sprang upp haha!
 

En vända ner till hytten vid 2-tiden haha!
 

Grymt kul jag hade med dig!
 

and back again!
 

Jag hade pratat med DJn lite under hela kvällen och han visste hur mycket
jag ville ha Michael Jackson så när han drog igång Thriller så flög jag och
Annika upp på scenen och totaldansade, DJn (som också står på scenen)
hoppade och log mot mig och Annika haha! Varken jag eller Annika minns
så mycket av när vi dansade till Thriller, vi försvann lixom in i låten!
 

Strawberry Daiquiri till mig och en vatten till Annika vid kl halv 3!


Nu började vi bli trötta vid halv fem haha, men vi kämpade oss mot
Cafeterian för att få i oss vår räkmacka, det är ett måste på kryssning!
 

And we made it!
 
 

Dagen efter... (Eftersom jag hade på mig den prickiga tröjan igår så
fick jag ha spetströjan på mig idag på bakisdagen haha, jobbigt ^^,)
  
 

TACK Annika för en grymt rolig och spårad natt, jag har haft sjukt roligt! Hade dock inte skadat med mer Vinyl-musik på kryssningen för det var det inte så mycket som vi hade velat, men vi hade asroligt och fick Michael Jackson! =)

Postat av: Annika

HAHAHAAHAHAH!!! Jag döööör åt Macarenabilden!! Ser ut som om jag gör fågeldansen istället! ASG!

Och Thrillerbilden bjuder jag också på även om det ser ut som om jag leker elefant eller nåt ;-)



Galet kul hade vi i alla fall!! =D

2010-03-13 @ 22:05:36
URL: http://lydellan.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej! Är kompis med Annika... Kikar in lite på er galna kryssning! Ser ut att ha vart lyckat!!

2010-03-13 @ 22:45:25
URL: http://jennylit.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0