Bokat och klart.. MILANO ♥

Jag och min kära vän Mirre sticker till Milano en weekend i april, 9-13 april för att vara mer exakt! Vi har letat weekends ett tag nu men vi har behövt en riktigt billig weekend för att ha råd, först var vi inne på Rom och dit vill jag mer än något men det var för dyrt och Milano har jag faktiskt bara varit i ett par timmar (jag var i Turin och tog en dagsutflykt över till Milano) så det ska bli jättehärligt! =) Det är ca 15-20 grader där just nu i alla fall så vi får nog ta del av lite uteserveringar och sådär i alla fall! =)

Tokio Hotel har även konsert i Milano då (12 april) men biljetterna kostar 500 spänn och då spenderar jag hellre pengarna på annat faktiskt, men om de säljer ut biljetterna för 100 spänn som de gjorde i Sthlm och Göteborg så kan det vara värt det.. ^^,

  


Postat av: julia

fin blogg! :)

2010-03-22 @ 19:24:01
URL: http://juliamestre.blogg.se/
Postat av: IDA

Haha, vilket sammanträffande! Jag och Lina har funderat på Milano sedan vi kom hem från Helsingfors (fast för TH-konserten). Kanske ses där då! :D

2010-03-22 @ 20:47:08
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0