Borta bra hemma bäst

Mamma borde bli en professionell inredare, se hur fint allt är! Och såklart
ligger Kasper (vår älskade kissekatt) på sin plats i vardagsrummet =)




Mamma hade köpt en Stevie Wonder-skiva som vi lyssna på, älskar honom!


Mamma fixade ett bad åt mig med badsalt och skum ♥


Kolla in infektionen i mina ögon, alldeles rött! 


Jag passade på att läsa denna bok i badet, fick låna den av Annika!


Efter badet gick jag ner och pratade med syrran som fixade med maten!


Vi åt en asgod kycklingpaj!


Sen blev det Titanic med massa tårar!


Mitt gamla rum är nu ett gästrum, minns ni hur det såg ut innan?


God natt! 


Postat av: Malin

Åh, nu saknar jag hemma!

Det e det bästa som finns, att få komma hem till familjen igen,sova i sitt gamla rum o kolla igenom sina gamla saker.Sitta uppe till sent o prata om allt mellan himmel och jord. I sommar ska jag tok mysa med familjen ute på balkongen med en massa vin,ljus o musik!

2010-03-21 @ 15:03:46
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fan va fint och mysigt! Skulle aldrig ha flyttat hemifrån om jag var du, hahah! ;)

2010-03-22 @ 19:23:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0