Efter en lång dag på stan..!

Nu är vi hemma igen efter en lång shoppingdag på stan med MaddePadde! Vi har fikat, kollat i alla möjliga affärer och pratat massa skit hela dagen/eftermiddagen! Nu är jag och Johanna hemma och maten står på bordet! Snälla Anna, hennes bror, hans pojkvän och Annas vän Madde har lagat tacos till oss också vilket är asskönt då vi har lite kort om tid!

Nu ska vi slänga i oss maten fort innan vi börjar fixa och sminka oss innan vi drar till Madde igen! Hon har en lägenhet mitt på Östermalm vilket är typ 2 minuter från Collage så vi ska förkröka där innan med hennes vänner! Ikväll blir det dans och party med andra ord, ska bli riktigt roligt! =)

Startade dagen med frukost på Coffee by George!
  
 

Jag orkade inte prova så mycket kläder så jag satte mig ner på Gina
Tricot medan Madde och Johanna kom ut och visade kläderna de prova!
Jag mötte även flera gamla vänner som jag inte träffat på flera år, kul! =)
 

Avslutade med en fika på Waynes där vi satt i flera timmar!
 

Uppdaterar igen innan vi drar ut och partar! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0