Fredag

Godmorgon allihopa! =) Idag mår jag mycket bättre efter 10 timmars sömn! Haha, tror ni jag lyckades se The Wiz igår förresten? Nej såklart funkade inte DVDn, det är typ ment to be att jag inte ska se den! :S Jaja, jag såg i alla fall The Jackson family-dokumentären och detta avsnitt var bäst hittills!

De vandrade runt i O2 arena (där Michaels this is it-konserter skulle varit och där Bon Jovis kommande konserter i juni kmr vara) och de besökte även showen Thriller Live och Jackie Jackson började gråta för den var så bra, TOLD YOU SO!! Älskade showen, jag och Annika smsade som galningar under tiden de var på showen, minnen!

Efter showen så zappade jag över till VH1 (bästa musikkanalen LÄTT) och då hade de "So 80's" som tema med ALLA bra videos!! De körde Bruce Springsteen - born in the USA, Michael Jackson - Beat it, FleetwoodMac - Little lies, Cindy Lauper - Girls just wanna have fun, Tina Turner - Simply the best etcetc. Jag kunde inte stänga av så jag satt där för mig själv (resten av familjen sov) och diggade i soffan, älskade 80-tal..

Huur som helst, snart ska jag ner till tvättstugan i Farsta så jag måste fixa
kläderna lite, uppar snart igen! Så länge kan ni få se en snygg bild på mig
och Cissi från Dublin sommaren 2009!


Älskar Cissis kommentar till bilden: "vilket bra intryck vi ger Tillan;D ♥" Svenskar i Dublin.. ^^


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0