Fredag

Godmorgon allihopa! Bara jag som vaknade med huvudvärk och öm i halsen?? Hehe, huvudvärken kan ha att göra med dom 2 vinglasen jag drack efter konserten också..! Jag kom på idag att det senaste jag åt igår var en morotskaka klockan halv 5 på eftermiddagen, sen åt jag inget mer och häller istället i mig 2 glas vin haha smart!

Idag ska jag och Johanna ut på stan och ha shoppingdag, jag är iofs ganska pank men det är kul att kolla runt! Vi ska möta upp Madde-pluttan & lillsyrran också för fika och skitsnack! Vi ska bara slänga i oss en macka nu och lyxa till det med en rejäl frukost på stan istället!

Jag filmade bara 2 videos igår, jag ville se konserten med egna ögon
istället för att se det genom kameran! Här har ni dom två i alla fall!


World behind my wall
 

Pain of love
 

Ha en fin dag allihopa, vi hörs i eftermiddag igen ♥

Postat av: e"

det var riktigt grymt :)

2010-03-05 @ 21:17:37
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0