GRYM konsert!!!

FY FAN VILKEN GRYM KONSERT!! Jag är helt glad av mig för allt var så bra! Vi hade dom grymmaste sittplatserna, låtarna ägde och jag var med massa goa vänner på en grym konsert! Det var så många minnen att höra de gamla engelska låtarna, jag såg direkt ner på Rebecka som stod längst fram imitten och tänkte på New York!

Okej, nu ska jag backa dagen lite.. Jag och Johanna åkte in till stan igen på 
eftermiddagen och då gick jag till Globen för att möta upp Mirre och kramas lite (inte setts sen december ju) men både hon och Kenza hade så många småtjejer omkring sig att jag inte orkade stå kvar så jag och Johanna gick in på ett fik istället! Vi mötte upp dom senare på Donken istället och uppdaterade lite och så.  

Vid halv sex så gick jag, Cici (vän till Mirre), Viran och Johanna till kön för att hämta våra vänners jackor som hade ståplatser och sen gick vi in i arenan för att besöka PrePartyt! Vi satte oss ner och softade med gammal musik och lite vin, asmysigt! Sen ringer Nadia och säger att hon är på G in med Mika så jag går ut och möter dom, ett par minuter senare kommer Mirre och Kenza hoppsandes in och berättar allt om intervjun som hade gått så grymt bra, riktigt glad är jag för deras skull!

Vi satt allihopa inne på baren och snackade om deras intervju, konserten vi snart skulle gå på och taggade upp varandra, sen drog vi in på vår sektion och Mirre och dom drog till sin! När jag, Viran och Johanna kom in märker vi att vi har sittplatserna allra närmast scenen! Jag visste att jag köpt sittplatser på rad 1 men inte att vi var allra närmst scenen, jag trodde vi skulle sitta längre ifrån (det hade jag gnällt jättemkt om för Mirre så hon ringde över när vi stod på våra platser och undrade hur fan jag kunde stå närmst scenen haha)

Sen kom även Ida och Lina in och så fann vi Evelina och Madde ett par rader över oss också, allt var grymt och sen drog konserten igång! Den var så sjukt bra, jag har sett Tokio Hotel ett antal ggr tidigare men ingen show har varit såhär bra..! Även om Tokio Hotel inte är i närheten så nära mitt hjärta som Bon Jovi och Michael Jackson så är jag ett fan och diggar deras musik som fan!! =) Och Tom är så jäkla snygg, daamn..! 

Efter konserten så drog jag, Ida, Lina, Johanna och Madde till en pub på söder för att varva ner lite och snacka skit vilket var asmysigt! Vid 1-tiden drog jag och Johanna hem till mig och Madde hem till sig med Ida&Lina! Jag ringde Rebecka efter konserten och då satt hon i bilen påväg till Göteborg för ännu en TH-konsert, underbara tjej! ;)  

Bilder från dagen & kvällen kommer här:

s på en bar för PrePartyt och drack lite och snacka skit innan konserten!
 

Cici, världens gulligaste tjej!
 

Vi fyra!
 

Jag fick mitt efterlängtade vin!
 

Syskonkärlek ;)


Sen kom resten av gänget, fick dock ingen bild på söte Mirre! Här är iaf
Mika, Kenza och Nadia på PrePartyt, fett taggade vi var innan konserten!
 

Så jäkla bra platser vi hade, exakt samma som jag hade på Westlifekonserten
för typ 6 år sedan, så nära scenen man kan komma med sittplatser!! =)
 

Welcome to Sweden, Tokio Hotel! =)
 

Sen kom Ida och Lina in oxå! =)
 

Mina älskade skåningar Evelina och Madde satt bara ett par rader upp!
(jag har gjort en röd fyrkant omkring dom på paint för att markera hehe)
 

Vi var taggade!!
 

Vi var så nära scenen och mittöver oss satt Mirre, Nadia, Mika, Kenza
och Cici! Vi var så glada att vi köpt så pass bra sittplatser, grymt!!
 

Andreas Carlsson från Idol-juryn kom in med sin son och alla skulle
ha bild med honom och ropade efter honom haha, han såg nöjd ut! ;)
 

Några av mina bästa bilder från konserten!
      
 
 
(Bilderna blir såå mycket sämre här på bloggen, suck)

En glad Madde efter konserten!
 

Sen drog vi till söder för att sitta och varva ner med ett par glas vin! =)
 

Johanna och Lina ♥
 

Ida, Madde och jag!
 

jag och min Madde ♥
  

I väntan på tunnelbanan, dags att åka hem!
 


GRYM dag/kväll, tack alla underbara vänner och TACK Tokio Hotel för en grym show!! ♥
Nu måste jag sova för jag är så sjuukt trött, Johanna ligger redan och småsnarkar i sängen ;) Hörs imorgon!

Postat av: Johanna

Haha "småsnarkar";D

2010-03-07 @ 14:15:24
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken underbar dag <3 Mitt smink var dock hemskt, lånade nån sak av Ida som skulle göra ögnskuggan mer intensiv. Aa tjena, sen gick det fan inte att sudda ut på kanterna. Men men, sällskapet var iaf grymt, tack :* Love U <3

2010-03-10 @ 00:13:53
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

Er flagga var sjuuukt svår att missa - me like!! :D

2010-03-16 @ 10:55:51
URL: http://sofiavienna.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0