HOME!

Nu är jag hemma igen! Jag skulle egentligen bara jobbat 16-20 men sen frågade min kollega om jag kunde stänga istället för honom då han skulle få gäster ikväll och eftersom jag inte hade några planer så var det ju lugnt! Så jag jobbade istället till 22.15 och kom precis hem!

Jag fixar iordning lite kvällsmat just nu (man äter så konstiga tider när man jobbar dessa pass), det blir tonfisk och makaroner! Haha det låter säkert askonstigt i era öron men det var min favoriträtt som liten och nu saknar jag min mamma så mycket att jag var tvungen att äta det! Hade lite mamma-längtan idag och även om vi bor nära varandra så är det ändå svårt att hinna ses ofta! Saknar min pappa också så jag ska åka hem i helgen och krama på dom!

Nu är pastan klar, hörs snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0