Home sweet home!

Hej allihopa! Nu kom jag till slut hem efter en lång dag, först var jag hos Cecilia och direkt efter det åkte jag till jobbet! Jag jobbade till kl 22.15 istället för 20 idag (jag och Demet bytte tid) då Demet ska jobba åt mig imorgon, så snäll som hon är!

Som ni vet så har jag mått dåligt i flera dagar nu och imorgon så ska vi Coop Konsum-affärer på "På rätt kurs" som är som en stor Coopfest på Annexet (ni vet, den mindre arenan bredvid Globen) med en lång genomgång först innan maten och drickan serveras och sen brukar det bli lite liveband och så!

Jättekul är det och detta har inte varit på 1½ år så jag vill verkligen inte vara sjuk imorgon (jag skulle ha jobbat 6.45-14.30 och det börjar på Annexet kl. 15.00) så Demet ställer upp och jobbar de fyra första timmarna av mitt pass och sen kommer en annan kollega till mig in och jobbar de 3 sista timmarna, tack åter igen ni är så himla snälla som ställer upp!

Jättedålig bild men dagens nagellack blev i alla fall en vårljus lila för omväxling..
 

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite innan jag släcker lampan, hoppas jag mår myycket bättre imorgon! Sov gott allihopa ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0