HOME!

ÄNTLIGEN!! Det värsta som finns med dessa båtar är när man ska av, det tar 100 år och man står tryckt ihop med andra svettiga människor! Hur som helst så har vi haft en grym kryssning, Annika och jag partade loss till fem imorse! =) Vi började med middagsbuffén (som btw suuger, det är som att äta skolmat och vinet smakar kiss typ) och sen drog vi ner till hytten och förkrökade lite och sminkade oss!

När vi var färdiga så drog vi upp till dansgolvet och då hade Lillie & Sussie (svenska 80-talskändisar) kört igång sin show och vi orkade inte med dom så vi drog in till nån soft irländsk pub istället! När vi kommer in så sitter en tjej på en liten scen med en gitarr och jag hör hur hon spelar och sjunger Bon Jovis Living on a prayer! Jag hoppar fram framför henne och sjunger med hela låten sen filmade jag en bit också!

Hon körde även Bed of roses och fortsatte sedan på gamla hits som Mercedes Benz och Country roads! Jag stormtrivdes där och sjöng med till alla hitsen! Alla de äldre som satt där tittade på mig och vissa gick fram och frågade hur gammal jag var, och vad coolt det var att jag gillade de äldre hitsen hehe.. Vi hade askul där men vid 12 så stängde de så då gick vi in till den stora scenen igen och då körde Svenne och Lotta, sen blev det discomusik och då spelades allt från ABBA till Michael Jackson!

De körde Thriller, Wanna be starting something och hela kvällen avslutades med Man in the mirror! DJn och jag blev värsta bundisar då jag tjatade om MJ hela tiden haha och så fort han satte på en MJ-låt så flög jag och Annika upp på stora scenen och dansade järnet, vi blev kallade för scentjejerna av folk vi mötte i hissar och så hahaha! Jag hoppade själv upp på scenen och dansade och då kommer han som pratar på Vinyls radiokanal fram och håller micken mot min mun så jag ska sjunga med i låten haha!

Senare på kvällen så dras Annika upp på scenen när låten Mackarena kom så där stod vi plus två till och körde den där dansen inför alla haha, vi dansade konstant! Såklart avslutades kvällen med räckmacka klockan halv fem på morgonen innan vi gick in och somnade till Michael Jackson i ipodhögtalarna! =) Vi hade så jäkla roligt och träffade på en hel del flummigt folk hahaha, kryssningsmänniskor är inte att leka med asså ^^,

Idag har vi endast legat i hytten hela dagen och lyssnat och pratat om MJ! Tiden bara flög iväg men det var skönt med en riktig såsardag..! Egentligen skulle jag åka direkt efter kryssningen till mamma och pappa på Mariatorget där dom är med hela New Strangers (pappas gamla countryband) och massa fler och spelar gamla klassiker och partar i en lokal, jag skulle ÄLSKA det men jag är så trött att jag inte orkar, så synd! =(

Nu kom jag precis hem i alla fall och ska snart slänga upp alla bilder från igår men först måste jag ta en dusch, jag luktar verkligen skit haha.. Hörs snart igen ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0