Jermaine has booked Wembley for a Michael Jackson tribute concert

Michael is to be celebrated at a memorial concert marking the one year anniverary of his death. The original tribute show was meant to be held in Vienna but was cancelled in confusing circumstances. Brother Jermaine has booked Wembley Arena on June 8
though performers on the bill have yet to be announced.

Jermaine tells Australian outlet Undercover.com: "The best way and most suitable way is to assemble the world's largest tribute in history that is only fitting to a man who moved the hearts and souls of an unimaginable amount." The show is said to be called Tribute By Jermaine, and will be filmed for a future DVD release. He has yet to reveal who will perform at the London show.


















Jag vet inte alls vad jag tycker om det här längre... Det är konstigt också att de först ska ha en Tribute för över 80.000 pers och nu har Jermaine bokat en arena som får plats med 12.500 personer..? Jag ska inte ljuga och säga att jag inte vill vara där men shite vad irriterande att jag ska till London 17-22 juni och detta är den 8 juni, dock är Ryanair-

flygen till London in princip gratis just nu så man skulle bara kunna ta en sväng över bara för att få vara där! Samtidigt så står det att Jermaine (åter igen) kommit ut med ett konsertdatum men inte nämnt några artister som ställer upp, det känns så oplanerat som förra gången! Jag väntar och ser..

Postat av: Malin

Hmm, tycker han e lite läskig den där brorsan. Eller väldgt många i den där familjen e lite läskiga!Men jo, det hade vart kul att vara där. Och det ligger ju bara på andra sidan vattnet...men biljetter e inget du har hört om än?

2010-03-16 @ 18:21:57
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Katta

Gillar inte Jermaine riktigt...jag menar, vart kommer alla pengar han kommer tjäna gå till?

2010-03-17 @ 21:45:51
URL: http://moonwalker.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0