Jobbig dag..

Hej på er! Jag är fortfarande lite krasslig och har haft en ganska jobbigt dag, därav dålig bloggning! Sandra och jag gick upp imorse och fixade oss lite och sen kom Anna hem, hon fick en stor bamsekram av mig och jag fick lite presenter från NYC och sen drog jag och Sandra till stan! Hon hade ett ärende på banken och sen hängde vi på jobbet med våra vänner! Mitt jobbgäng på Konsum är som min familj, vi är som en stor familj som vet typ allt om varandra och vi bryr oss om varandra, jag älskar dom alla!

En av mina vänner har det dock väldigt jobbigt just nu och det har tärt på mig också, vi har dealat med mycket av det idag och så.. Nu är jag hemma igen i alla fall och har precis ätit middag, jag ska försöka gå och lägga mig ganska snart då jag inte har somnat innan kl 4 på flera dagar så jag måste vända tillbaka dygnet! Inatt sover Sandra hos Erica från jobbet men som tur är så är Anna hemma igen så jag slipper vara själv, räddhare som jag är!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0