Måndag

Haha, hoppsan det vart inte riktigt som jag tänkte mig igår! Jag åkte in till Söder och mötte upp Sandra, Erica och Agnes på en pub på Götgatsbacken som heter Mest, där satt vi i ett par timmar och drack vin och snackade skit innan vi drog oss till Donken för att käka lite middag innan vi drog vidare till nästa pub! Vi satte oss på Hotellbaren som ligger vid Medborgarplatsen, så jäkla soft ställe med skön bakgrundsmusik!

Efter 2 timmar så kom Niklas och Filip och joinade oss, de jobbade stängningspasset idag på Konsum och eftersom vår affär ligger så nära alla pubar på Söder (det ääger) så är det så nära att bara komma förbi! Så vi fem satt där och skrattade sönder våra magar ända till klockan halv ett då vi kände att det var dags för nattmat på Gullmarsplan ^^,

Jag älskar mina Konsumvänner, de får mig att må så bra och vi skrattar så jäkla mycket ihop! Jag borde förväntat mig att jag och Sandra inte skulle kommit hem i tid igår, alla vi kan sitta med vin och snacka skit i 100 år om tiden räcker till =) Här har ni ett par bilder från igår:

Rödvin på Mest =)
 

Sandra och Erica på Hotellbaren!
  

Sandra och jag, saknat dig vännen!!
 
 

Hahaha, Erica skulle demonstrera hur man ser ut som en kines och
samtidigt gör peace-tecknet och såhär blev det, Filip ville inte synas ^^
 

Eftersom Sandra är här just nu så kommer jag vara lite off bloggen, men hon åker till hennes kompis i Uppsala idag tills imorgon så det är bara lite idag som jag inte kommer vara så närvarande..! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0