Mot jobbet

Nu måste jag börja dra mig till jobbet, känns lite ironiskt att åka till jobbet när Anna slutar hehe.. Jaja, jag jobbar sent ikväll då vi har börjat ha öppet till kl 22 istället för 21 på måndag-fredag såå vi hörs igen vid 23-tiden ikväll!

Kan slänga upp några av bilderna som Johanna taggat mig på, på Facebook från dagarna hon var här:

Hälsade på några vänner i kön, här försöker vi hitta dom!
 

Lunch på Donken!


Cici, jag och Viran precis innan vi drog in på PrePartyt i Globen!


Precis kommit in i Globen!


Jag och Viran precis innan TH-konserten började, galet taggade!
 

Jag och Mika på Collage, in action!
 


Jag och mina söta skåningar!
 


Postat av: Mika

Tillan! VART har du köpt din gråa kappa?! Jag ääälskar den! En tjej i min skola har den också, sjukt snygg :D vill ha :)

2010-03-09 @ 11:26:54
URL: http://buttercupbaby.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0