Nostalgi

 

Som ni vet så skulle jag egentligen åkt och sett Bon Jovi live med min vän Erika och hennes pappa sommaren 2006 men hade inte råd till slut (jag var helt förstörd) men jag minns när Erika och hennes pappa kom tillbaka från resan.. Jag åkte hem till dom typ på en gång och fick se bilder och höra om konserten och Erika började i extas direkt berätta om denna bild!

Det var ett fan som mitt under en låt tagit sig upp på scenen och sprang allt vad hon orkade rakt mot Jon och kysser honom rakt på munnen, skön som han är så kysser han bara tillbaka! Sen kommer en vakt och tar ner henne, haha så sjukt att Erika hann få bild på det oxå! Jon är väl också ganska känd för att kyssa sina fans på munnen och jag hade verkligen inte bangat det, Gosh..!

 

Rawr..

Postat av: Johanna

Tillan du hade svimmat;)

2010-03-19 @ 14:45:59
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0