Onsdag

Godmorgon! Även idag är det 4 plusgrader och strålande sol, detta gör verkligen mitt humör! =) Idag blir det dock inte någon lång härlig promenad utan jag måste bara fixa en matlåda och sen dra ner till tåget! Jag skulle egentligen jobba 16-20 idag men behöver börja redan klockan 12, det är bara bra för mig för 16-20 är ett så kort och onödigt pass tycker jag!

Igår då, efter jobbet så mötte jag upp Nadia så drog vi och fikade på ett mysigt fik på Kungsgatan! Vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord (bokstavligt talat haha) och sen när de stängde så gick vi till Slussen (det är typ en halvtimmes promenad, men jag älskar kvällspromenader!) och sen tog jag tåget hem till min lägenhet! Jag saknar dig redan, Anna! Det känns så himla tomt, som att något saknas här hemma.. Min andra halva buhu! Åh, haha hur larvig är inte jag? Hon åkte lixom igår och jag gnäller redan ^^,

Wellwell, nu måste jag fixa matlådan men vi hörs igen innan jag drar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0