Onsdag

Morrnmorrn! Jag mår faktiskt lite sämre idag än igår men det beror nog på att igår morse när jag vaknade så hade jag bara suttit hemma och vilat hela dagen innan och igår var jag ute och flängde hela dagen och jobbade till sent på kvällen.. Jag måste verkligen ta det lugnt och inte göra någonting för att bli av med den här värken i öronen, rinnande näsan och ont i gomen (dont know:S)..

Jaja, jag måste iofs dra om typ 2 timmar till jobbet för att möta upp alla innan vi drar oss vidare till Globenområdet för att gå på den stora "Coop-festen" eller vad man ska kalla det för..! Jag har sett fram emot denna så hiimla länge att jag tänker inte låta min jobbiga förkylning förstöra det, jag skaa med!!

Hörs snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0