Onsdag

Hallu! =) Igår hade jag en jättetrevlig kväll med vännerna på stan, i sista sekunden så valde dock Fredrik att inte följa med på bion för han skulle hem till en kompis men jag, Viran och Eugenia gick i alla fall! Hahaha, dom 2 grät som små barn och jag också men inte lika mycket då jag visste vad som skulle hända hehe..

Idag är en rolig dag i alla fall för jag ska träffa min älskade vän Mirre och gå på Adam Lamberts konsert med henne och Mimi ikväll på Berns! Mirre ska intervjua honom om ett par timmar *håller tummarna för det går grymt* och sen ska jag möta upp dom runt 18.00 utanför Berns! Sen ska hon även presentera Adam Lambert upp på scen, ascoolt! =)

Nu ska jag käka frulle, hörs snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0