Onsdag

Morrn morrn! =) Idag ska bli en rolig dag, för snart kommer Johanna upp med tåget och vi ska träffas för första gången! Vi har bara pratat i telefon och över internet sen början av 2008 så det är verkligen dags att ses! Jag ska även möta upp Anna i stan för att ge henne passet som hon glömde hemma! Hur som helst, innan dess ska jag hinna ner till gymmet för att springa lite på rullbandet, känner att jag måste träna lite innan dessa dagar hehe!

Och jag blev så LYCKLIG när jag såg att min vän Carolina från jobbet (som flyttade till Los Angeles i början av januari) äntligen har skaffat Facebook! Jag har inte hört något av henne sen hon åkte då hon inte har nån internetgrej men nu är det löst, jag flög ur stolen när jag såg atthon addat mig!!

Älskar och saknar dig min underbara vän!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0