Orka flytta sändningstiden??

Familjen Jackson skulle ju sändas varje torsdag på TV4 kl 21, men nu har de flyttat tiden så den kommer sändas 22.40 ikväll och eftersom det är Anna som har TV i sitt rum så kan jag inte se den då hon sover! =( Annika sitter inne på msn i alla fall och ska uppdatera mig om vad som händer i serien i alla fall, nästa vecka ska jag inte missa! Sen måste jag se det positiva i det hela, nu kommer jag inte missa serien även om jag jobbar stängning på torsdagar (22.15 slutar man då)



Btw så handlar denna serie om att Jackson 5 ska göra en comeback CD och kanske även en turné (alltså utan frontmannen som gjorde hela Jackson 5) och jag läste på en hemsida att Janet Jackson isf ska följa med och att de ska använda delar av scenen som var till för Michael Jacksons This is it-turné! Orka gå för långt, den turnén blev inställd för Michael Jackson dog så låt allt det bara vara!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0