Paus!

Nu har jag städat mitt rum, köket och hallen så det är bara badrummet kvar! Jag tog en kort paus nu för att få i mig lite lunch innan jag städar färdigt! Jag tänkte även dra ner till gymmet efter jag städat klart men jag får se om jag hinner, sen är det så jobbigt med as-svettiga kläder som ska ligga i min smutskorg i mitt rum precis efter jag städat och gjort så fint.. Så kan jag iofs inte tänka i alla fall då det måste bli smutsigt någon gång men jaja, jag får se hur jag gör!

Hittade en gammal bild på Ida, Lina, mig och Cissi från vintern 2007!
Det var första gången Ida & Lina hälsade på hemma hos mig, bara ett
par veckor efter Essen-resan.. Vad små vi såg ut, speciellt för vi var på
Club Toxic HAHA!

 

Uppdaterar igen när jag städat klart badrummet ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0