Seg daaag!

Hmmm, idag är inte en av mina mest aktiva dagar.. Jag har i alla fall hunnit lämna in mina stövlar och fått klacken lagad, köpt lite snacks och softat framför datorn! Hur roligt det än har varit att ha Johanna här så är det skönt att få vara helt ensam nu, Anna är inte heller hemma så jag bara sitter och njuter av tystnaden! Snart kommer jag tröttna på det och vilja att Johanna kmr tillbaka men vi ses i sommar eller något!

Ikväll har jag tre val.. Följa med Anna på en inflyttningsfest, hänga med Viran eller haka på Madde, Evelina och gänget till Collage ikväll igen men jag vet inte om min rumpa pallar det haha! Dock skulle det vara riktigt kul att dra ut och dansa ikväll igen plus att Madde och dom åker hem imorgon och vi ses ju inte så ofta..!

Jaja, får se hur jag gör.. Bjuder på en snygg Tom-bild!
 

Postat av: Mandy

Shite, trodde det var Bill. Kanske inte så konstigt =P

2010-03-06 @ 17:47:45
Postat av: Louise

Haha okej förlåt att jag kommenterar så mycket! :P

Men kände att jag behövde kommentera den där bilden... lite onödigt, men Tom är nog den snyggaste jag har sett :O

2010-03-06 @ 23:55:36
URL: http://louisebhult.blogg.se/
Postat av: Johanna

Asså den människan kan ju bara få ta mig någonstans..haha8D

Haha sötnos, känner oxå att det är skönt att vara hemma igen, men som du säger..snart har man tröttnat på det och vill göra om allt igen..men vi får ses så fort vi får möjlighet och råd<3

2010-03-07 @ 14:09:20
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0