Söndag!

Ugh.. Jag gick och la mig redan klockan halv ett men eftersom det kittlar så mycket i halsen på mig så låg jag och hostade till tre på morgonen! x( Hatar denna hosta, jag ska dricka massa te och ta det lugnt i ett par dagar nu för att bli av med den!

Hur som helst, idag är det min dag i tvättstugan så jag var precis nere och slängde in tvätten i maskinerna! Så skönt att tvätta dagen efter man varit borta, min tvätthög var galet stor också..! När jag tvättat klart ska jag fixa iordning lite mer här hemma för
ikväll kommer Sandra hit!! :'D Min älskade vän som jag lärde känna genom mitt jobb
på Konsum men i mars 2009 (exakt ett år sedan) flyttade hon till sin kille i England!

Nu är hon hemma och hälsar på i en vecka och ska bo här hos mig i ett par dagar då jag bor själv! Sandra kommer hem och hälsar på typ var tredje/fjärde månad ungefär och det är lika kul varje gång! Hela konsumgänget samlas ihop och går ut tillsammans och umgås med bästa Sandra! =)

Sandra och Fredrik på en uteservering på Söder i september 2009, senast Sandra
var här och hälsade på! Omg det har gått ett halvår sen vi sågs senast! =O

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0