Sötaste sambo!

Hehe, stackars sambo blev ledsen när jag smsade på min rast och sa att jag inte skulle komma hem förrän 23-tiden då jag  behövde jobba till stängning så hon föreslog att jag skulle få jättehög feber bara sådär ^^, Smset jag fick av henne var detta:

Känner du dig inte ganska väldigt dålig nu? Försökte skicka över lite feber via ett virus-sms men de kanske åkte vilse för grannen hostar och snörvlar här nedan. Typiskt lixom, JA VILL HA FREDAGSMYS OM DET SÅ BLIR DET SISTA JAG GÖÖÖÖR!

Haha, skönaste vännen! Nu är jag hemma iaf och vi har lite naturgodis och pizzakit för ikväll och film, imorgon jobbar jag 10-16 så det får inte bli försent ikväll iaf! Ha en fin kväll, hörs igen innan jag hoppar i säng ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0