Storstädning

Av hela lägenheten, och i bakgrunden rullar Tokio Hotels nya tyska låtar, jag kna ju bara dom engelska och de verkar köra så pass många tyska att jag måste få in dom i skallen hehe! De är faktiskt ganska bra, nu börjar jag verkligen bli taggad på konsert igen! =)

Den här låten är jättefin på tyska!
 

Där visste jag inte att det skulle dröja ca 2 år innan jag såg Tokio Hotel live igen!
 
 
7 augusti 2008, New Jersey

Postat av: Johanna

Tillan vad har du får internet? För jag hade tänkt att lämna min dator hemma då jag inte har något mobilt internet och liknande..men jag har ju spotify på min..då har vi ju de tyska låtarna där osv...Sen har jag ju filmen "Rock star" där med..vad tycker du?

2010-03-02 @ 10:37:51
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0