Svenska sommarlåtar

Musik är det bästa som finns och när jag tänker på sommar så finns det många låtar
som relaterar till det.. Bl a Bryan Adams klassiker Summer of 69, men mina absoluta sommarfavoriter är faktiskt svenska låtar..! Jag är inte så mycket för svensk musik i övrigt men en del älskar jag, speciellt för det är så mycket nostalgi kring dem! Ted Gärdestad är en av de svenska artisterna som bör nämnas, även Gyllene Tider och Thomas Ledin!

Här är några exempel på de svenska sommarlåtarna!


   
 
 
 
 
 
 
 
 


 

Åh, nu längtar man ännu mer till sommaren! Vilka låtar är sommar för er?

Postat av: Johanna

Åååh Tillan du får inte göra såhär, får grym längtan efter SOOOMMAR!

Älskar alla dessa låter, dessa är måsten för mig att förfesta till under sommarens gång:D

Jag och Lizette pratar förresten om att försöka komma upp till Sthlm en helg i sommar och träffa alla! Vi bor då på hotell men bara njuta av Sthlm sommar tillsammans med vänner..underbart:D

2010-03-30 @ 06:34:31
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0