Tisdag

Gooooooodmorgon allihopa! =) Det är så härligt att dra upp rullgardinen och mötas av sol, en blå himmel och plusgrader!! =) Idag sa jag hejdå till min andra halva Anna då hon åker till New York i nio dagar för att hälsa på sin syster! Åh jag är så himla avundsjuk, jag saknar New York som fan och vill också dit!! Hon har pratat om morgon-springrundor i central park och liknande, ååhh vill också!

Hur som helst så ska jag inte klaga då det faktiskt är fint väder här, jag ska åka kryssning på fredag och på söndag kommer Sandra hit!! =) Jag har bara lite problem med att bo själv, jag blir lätt sällskapssjuk men jag ska ge det en kväll i alla fall! Imorgon ska jag sova hos Evelina och på torsdag sover Evelina här! =P Hennes pojkvän är också bortrest så vi är båda ensamma buhu!

Nu ska jag käka lite frulle, ttyl!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0